skip to Main Content

Via Berlin and our work

What happens when you use classical music as your main ingredient to convey a self-written storyline about a topical and social subject, within a theatrical setting? It might be hard to imagine, but that is what we do. ‘We’ are Via Berlin. 

Via Berlin is a young, Dutch music theatre group founded in 2008, when we started off as ‘Nieuwkomer’ (newcomer) at the Dutch music theatre company Orkater. Since then, we’ve reached over 35.000 people with six productions and have grown to be an independent company.

To us text and music, as well as the actor and the musician, are two completely equal means to convey the storyline. A continuous (classical) musical line exists throughout our pieces, and often the music even gets the leading part. The text merely gives the outlines of the story, location and characters; the images and music fill in the rest.

All of the performers on stage are both actors as musicians. This way of working creates a tight unity and an organic fusion between the two disciplines, bearing in mind that the individual qualities of the performers are preserved. Making music theatre about a topical subject using classical music as the main storyteller in combination with self-written text is unique in the Netherlands and abroad.

With social and topical subjects like ‘war’ or ‘illegal immigrants’ as the underlying theme, the plays of Via Berlin are about intimate, personal stories, which symbolize universal happenings.

Our trilogy on war was awarded with the Dutch Charlotte Kohler Prize.
We made a triptych about war, a diptych about illegality and a poetic duet about degeneracy and losing oneself in loneliness.

Music theatre that moves, thrills and confuses

Via Berlin uses a unique style of music theatre to tell personal, recognizable stories that symbolize topical and social themes that affect us. War, illegality, addiction, aging, the consumer society… matters that heighten tension and influence our thinking.

These stories are told not only with newly written texts, but also with music. We think of the actor and the musician as completely equal. Music can convey emotions that are impossible to express with words. The newly written texts give the outline of a story, of a setting and of the characters. The music and images fill in the rest.

The plays of Via Berlin have reached more than 35.000 people since its origin in 2008. Coming from the different art disciplines theatre and (classical) music, actress Dagmar Slagmolen and violinist Rosa Arnold found a shared goal: to develop and perform music-theatre plays in which classical music and self written texts blend together. Each production, different musicians and actors join the ensemble. Besides the two artistic leaders, director Ria Marks, stage designers Dieuweke van Reij and Michiel Voet, and musical dramaturg Sytze Pruiksma are part of Via Berlins artistic team.

Dagmar Slagmolen

Dagmar Slagmolen (1980) koos na de vooropleiding aan de dansacademie toch voor de acteursopleiding van Toneelschool Arnhem Artez, waar zij in 2005 afstudeerde. Naast freelance actrice bij verschillende gezelschappen, was zij langere tijd vaste actrice bij Toneelgroep de Appel en bij Toneelgroep Alaska.

Dagmar heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld als regisseur en maakte voorstellingen met onder meer Cello8ctet Amsterdam (de familievoorstelling Cellostorm, die in 2013 werd genomineerd voor de mondiale Yama-award en de Europese Yeah-award voor beste muziekvoorstelling voor kinderen), Amsterdam Sinfonietta, Calefax, het Nederlands Kamerkoor, het Ragazze Kwartet, het Amsterdam Baroque Orchestra en Philharmonie zuidnederland. Een aantal van deze voorstellingen ging in Nederland meerdere malen in reprise en tourde tevens door Duitsland, Luxemburg, Engeland, België, Italië, Lichtenstein, Noorwegen en Zuid Afrika.

Dagmar heeft door de voorstellingen met Via Berlin en haar muziek-regies inmiddels een eigen stijl ontwikkeld, waarin zij met precieze choreografieën van iedereen op het podium (zowel acteurs als musici) woorden steeds vaker overbodig maakt en de leidende muziek zowel emotioneel als met humor krachtig bij publiek weet te laten aankomen. Naast het zelf ten tonele voeren van die stijl, is Dagmar ook bezig een platform te ontwikkelen om haar stijl door te geven. Zo gaf zij een aantal jaar masterclasses aan de Laureaten van de Dutch Classical Talent Award en gaf zij verschillende lessen en masterclasses aan de tweedejaars master Profile Contemporary Music van het Conservatorium in Amsterdam (sinds 2014), met wie ze ook een aantal voorstellingen maakte.

Zie ook www.dagmarslagmolen.nl

Dagmar Slagmolen
Dagmar Slagmolen

Dagmar Slagmolen (1980) koos na de vooropleiding aan de dansacademie toch voor de acteursopleiding van Toneelschool Arnhem Artez, waar zij in 2005 afstudeerde. Naast freelance actrice bij verschillende gezelschappen, was zij langere tijd vaste actrice bij Toneelgroep de Appel en bij Toneelgroep Alaska.

Dagmar heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld als regisseur en maakte voorstellingen met onder meer Cello8ctet Amsterdam (de familievoorstelling Cellostorm, die in 2013 werd genomineerd voor de mondiale Yama-award en de Europese Yeah-award voor beste muziekvoorstelling voor kinderen), Amsterdam Sinfonietta, Calefax, het Nederlands Kamerkoor, het Ragazze Kwartet, het Amsterdam Baroque Orchestra en Philharmonie zuidnederland. Een aantal van deze voorstellingen ging in Nederland meerdere malen in reprise en tourde tevens door Duitsland, Luxemburg, Engeland, België, Italië, Lichtenstein, Noorwegen en Zuid Afrika.

Dagmar heeft door de voorstellingen met Via Berlin en haar muziek-regies inmiddels een eigen stijl ontwikkeld, waarin zij met precieze choreografieën van iedereen op het podium (zowel acteurs als musici) woorden steeds vaker overbodig maakt en de leidende muziek zowel emotioneel als met humor krachtig bij publiek weet te laten aankomen. Naast het zelf ten tonele voeren van die stijl, is Dagmar ook bezig een platform te ontwikkelen om haar stijl door te geven. Zo gaf zij een aantal jaar masterclasses aan de Laureaten van de Dutch Classical Talent Award en gaf zij verschillende lessen en masterclasses aan de tweedejaars master Profile Contemporary Music van het Conservatorium in Amsterdam (sinds 2014), met wie ze ook een aantal voorstellingen maakte.

Zie ook www.dagmarslagmolen.nl

Rosa Arnold

Rosa Arnold (1984) begon op vijfjarige leeftijd met vioolles op de muziekschool in Hilversum. Zij studeerde aan het Koninklijk Conservatorium van Den Haag, waar zij les kreeg van Coosje Wijzenbeek en Peter Brunt. Na een jaar ‘master’ in Berlijn bij Ilan Gronich, sloot zij haar studie cum laude af bij Vera Beths te Amsterdam. Rosa treedt regelmatig op in binnen- en buitenland als soliste, in (inter)nationale orkesten en als primarius van het Ragazze kwartet. In 2006 ontving zij de prestigieuze Kersjes beurs voor violisten. Tijdens haar conservatoriumtijd, groeide Rosa’s interesse voor het combineren van klassieke muziek met andere podiumkunstdisciplines en volgde zij verschillende dans- en theaterworkshops (o.a. de muziektheaterworkshop van Orkater waar zij Dagmar leerde kennen). Haar fascinatie voor het spanningsveld tussen verschillende uitvoeringspraktijken, samen met de interesse in het beeldende aspect van live muziek, zijn Rosa’s drijfveer voor het maken van grensoverschrijdende (klassieke) muziektheatervoorstellingen.

Zie ook www.ragazzekwartet.nl

Rosa Arnold
Rosa Arnold

Rosa Arnold (1984) begon op vijfjarige leeftijd met vioolles op de muziekschool in Hilversum. Zij studeerde aan het Koninklijk Conservatorium van Den Haag, waar zij les kreeg van Coosje Wijzenbeek en Peter Brunt. Na een jaar ‘master’ in Berlijn bij Ilan Gronich, sloot zij haar studie cum laude af bij Vera Beths te Amsterdam. Rosa treedt regelmatig op in binnen- en buitenland als soliste, in (inter)nationale orkesten en als primarius van het Ragazze kwartet. In 2006 ontving zij de prestigieuze Kersjes beurs voor violisten. Tijdens haar conservatoriumtijd, groeide Rosa’s interesse voor het combineren van klassieke muziek met andere podiumkunstdisciplines en volgde zij verschillende dans- en theaterworkshops (o.a. de muziektheaterworkshop van Orkater waar zij Dagmar leerde kennen). Haar fascinatie voor het spanningsveld tussen verschillende uitvoeringspraktijken, samen met de interesse in het beeldende aspect van live muziek, zijn Rosa’s drijfveer voor het maken van grensoverschrijdende (klassieke) muziektheatervoorstellingen.

Zie ook www.ragazzekwartet.nl

Ria Marks

Ria Marks is werkzaam als theatermaker, regisseur en actrice. Bij Muziektheatergezelschap Orkater maakte zij in de periode tussen 1998 en 2002 samen met Titus Tiel Groenestege o.a. de woordloze trilogie Valse Wals, die zij op verschillende plaatsen in de wereld hebben gespeeld, o.a. in Barcelona, Seoel (Korea), Petersburg, Denemarken en Frankrijk. Deze theatervoorstelling werd in 2005 verfilmd en vervolgens bekroond met de Prix d’Italia, de Rocky Award en een Emmy-nominatie. Als vaste maker is Ria Marks al dertig jaar verbonden aan Orkater. Zij maakte en speelde hier onder andere de voorstellingen YusaPaniek in BerlijnOnder het MelkwoudDe Zoete VijandinLa Voix Humaine. Daarnaast heeft zij als actrice bij diverse theatergezelschappen en productiehuizen gewerkt; o.a. bij Carrousel: De Bloedbruiloft, Neville Tranter: Kaspar Hauser, De Ploeg/Nuhr: Festen (Colombina- nominatie), De Parade: Koud Meisje en is zij ook als regisseur op meerdere plekken werkzaam geweest o.a. bij Huis a.d Amstel, Oorkaan, het NNT, Bosproducties, Generale Oost, en de Parade. Vanaf 2005 maakte zij weer samen met Titus Tiel Groenestege en een groep jonge theatermakers de voorstellingen Eiland, Huiskameronweer en The Promised Land (i.s.m. Amerikaanse acteurs) In 2013 bewerkte en regisseerde zij de opera Knecht van twee meesters van Goldoni. In 2014 heeft zij Kintsukuroi (gedanste opera van Spinvis) geregisseerd. Haar voorstellingen kenmerken zich door een specifieke fysieke bewegingstaal, waarin het verhaal in al zijn gelaagdheid op een beeldende manier wordt verteld. 
Naast haar veelzijdige activiteiten in het theater werkt Ria Marks als docente aan de verschillende theaterscholen in Amsterdam, Maastricht en Arnhem. Ook heeft zij internationaal workshops gegeven in onder meer Rio de Janeiro, Seoul, New York en gaat zij in 2015 les geven aan de Theaterschool in IJsland. De afgelopen jaren heeft Ria als regisseur samen met Via Berlin voorstellingen op locatie ontwikkeld: Een mond vol zandVanaf nu heet je Pjotr en Home Sweet Home. Deze voorstellingen werden daarna bewerkt om in het theater te spelen. Eind 2014 regisseert zij Words & Beyond II een theatraal concert van de componiste Seung-Ah i.s.m. Slagwerk Den Haag. In 2015 werkte zij met Via Berlin aan de voorstelling Comfortzone, welke in het najaar in premiere. Bij Orkater maakte ze Crazy Love samen met Titus Tiel Groenestege. Deze productie speelde in december 2015 in het Bellevue Kerstprogramma.

Ria Marks
Ria Marks

Ria Marks is werkzaam als theatermaker, regisseur en actrice. Bij Muziektheatergezelschap Orkater maakte zij in de periode tussen 1998 en 2002 samen met Titus Tiel Groenestege o.a. de woordloze trilogie Valse Wals, die zij op verschillende plaatsen in de wereld hebben gespeeld, o.a. in Barcelona, Seoel (Korea), Petersburg, Denemarken en Frankrijk. Deze theatervoorstelling werd in 2005 verfilmd en vervolgens bekroond met de Prix d’Italia, de Rocky Award en een Emmy-nominatie. Als vaste maker is Ria Marks al dertig jaar verbonden aan Orkater. Zij maakte en speelde hier onder andere de voorstellingen YusaPaniek in BerlijnOnder het MelkwoudDe Zoete VijandinLa Voix Humaine. Daarnaast heeft zij als actrice bij diverse theatergezelschappen en productiehuizen gewerkt; o.a. bij Carrousel: De Bloedbruiloft, Neville Tranter: Kaspar Hauser, De Ploeg/Nuhr: Festen (Colombina- nominatie), De Parade: Koud Meisje en is zij ook als regisseur op meerdere plekken werkzaam geweest o.a. bij Huis a.d Amstel, Oorkaan, het NNT, Bosproducties, Generale Oost, en de Parade. Vanaf 2005 maakte zij weer samen met Titus Tiel Groenestege en een groep jonge theatermakers de voorstellingen Eiland, Huiskameronweer en The Promised Land (i.s.m. Amerikaanse acteurs) In 2013 bewerkte en regisseerde zij de opera Knecht van twee meesters van Goldoni. In 2014 heeft zij Kintsukuroi (gedanste opera van Spinvis) geregisseerd. Haar voorstellingen kenmerken zich door een specifieke fysieke bewegingstaal, waarin het verhaal in al zijn gelaagdheid op een beeldende manier wordt verteld. 
Naast haar veelzijdige activiteiten in het theater werkt Ria Marks als docente aan de verschillende theaterscholen in Amsterdam, Maastricht en Arnhem. Ook heeft zij internationaal workshops gegeven in onder meer Rio de Janeiro, Seoul, New York en gaat zij in 2015 les geven aan de Theaterschool in IJsland. De afgelopen jaren heeft Ria als regisseur samen met Via Berlin voorstellingen op locatie ontwikkeld: Een mond vol zandVanaf nu heet je Pjotr en Home Sweet Home. Deze voorstellingen werden daarna bewerkt om in het theater te spelen. Eind 2014 regisseert zij Words & Beyond II een theatraal concert van de componiste Seung-Ah i.s.m. Slagwerk Den Haag. In 2015 werkte zij met Via Berlin aan de voorstelling Comfortzone, welke in het najaar in premiere. Bij Orkater maakte ze Crazy Love samen met Titus Tiel Groenestege. Deze productie speelde in december 2015 in het Bellevue Kerstprogramma.

Michiel Voet
Michiel Voet
Michiel Voet
Dieuweke van Reij

Sinds haar afstuderen in 2004 is Dieuweke van Reij werkzaam als decor en kostuum ontwerper. Haar werkvlak is zeer breed, zij ontwerpt voor opera, muziektheater, jeugdtheater, cabaret en dans. Sinds 2006 werkt zij regelmatig voor Orkater waar de samenwerking met Via Berlin is ontstaan. Zij hoort bij het vaste team van de Fantasten en werkt regelmatig met Titus Tiel Groenesteege voor diverse makers als “de ploeg”, “WENDE” en cabaret duo schudden. Met choreografe Annabelle Lopez Ochoa reisde zij naar Augsburg, Zwitserland en Cuba om daar de vormgeving te doen voor Annabelle’s balletten en in de toekomst zullen zij wederom werken in Cuba en nieuwe samenwerkingen aangaan bij het Joffrey ballet en het National ballet Londen. Sinds drie jaar werkt Dieuweke samen met opera regisseur Floris Visser. Zij deed onder meer vormgeving voor Il signor Bruscino DNOA, Carmen TU Delft, la Boheme theater Osnabrueck en ontwierp de kostuums voor cosi fan tutte voor het Bolshoi theater in Moscow. Momenteel werken zij aan Orphee et Eurydice voor de reisopera en Jenufa voor theater Hannover. Naast de samenwerking bij Via Berlin werkte zij samen met Rosa Arnolds/het Ragazze kwartet bij de Fantasten en voor Dagmar Slagmolen deed zij de vormgeving voor Cellostorm (i.s.m. Cello8ctet Amsterdam) en Oorwurm (i.s.m. Amsterdam Baroque Orchestra). Ook met Michiel Voet is de samenwerking zo goed bevallen dat zij samen de vormgeving deden voor Mijn jas is mijn huis bij het NT en de styling voor Michiels fotoreeks voor het TIN. Sinds het maken van Vanaf nu heet je Pjotr(2011) is Dieuweke vast verbonden aan Via Berlin.

Dieuweke van Reij
Dieuweke van Reij

Sinds haar afstuderen in 2004 is Dieuweke van Reij werkzaam als decor en kostuum ontwerper. Haar werkvlak is zeer breed, zij ontwerpt voor opera, muziektheater, jeugdtheater, cabaret en dans. Sinds 2006 werkt zij regelmatig voor Orkater waar de samenwerking met Via Berlin is ontstaan. Zij hoort bij het vaste team van de Fantasten en werkt regelmatig met Titus Tiel Groenesteege voor diverse makers als “de ploeg”, “WENDE” en cabaret duo schudden. Met choreografe Annabelle Lopez Ochoa reisde zij naar Augsburg, Zwitserland en Cuba om daar de vormgeving te doen voor Annabelle’s balletten en in de toekomst zullen zij wederom werken in Cuba en nieuwe samenwerkingen aangaan bij het Joffrey ballet en het National ballet Londen. Sinds drie jaar werkt Dieuweke samen met opera regisseur Floris Visser. Zij deed onder meer vormgeving voor Il signor Bruscino DNOA, Carmen TU Delft, la Boheme theater Osnabrueck en ontwierp de kostuums voor cosi fan tutte voor het Bolshoi theater in Moscow. Momenteel werken zij aan Orphee et Eurydice voor de reisopera en Jenufa voor theater Hannover. Naast de samenwerking bij Via Berlin werkte zij samen met Rosa Arnolds/het Ragazze kwartet bij de Fantasten en voor Dagmar Slagmolen deed zij de vormgeving voor Cellostorm (i.s.m. Cello8ctet Amsterdam) en Oorwurm (i.s.m. Amsterdam Baroque Orchestra). Ook met Michiel Voet is de samenwerking zo goed bevallen dat zij samen de vormgeving deden voor Mijn jas is mijn huis bij het NT en de styling voor Michiels fotoreeks voor het TIN. Sinds het maken van Vanaf nu heet je Pjotr(2011) is Dieuweke vast verbonden aan Via Berlin.

Sytze Pruiksma

Sytze Pruiksma (1972) is componist, geluidskunstenaar en vogelaar. Ambachtelijk geschoold als klassiek slagwerker aan het conservatorium van Amsterdam. Na als slagwerker te hebben gespeeld bij onder andere het Koninklijk Concertgebouw Orkest en het Nederlands Philharmonisch Orkest, richtte hij zich op eigen projecten waarbij hij een eigenzinnige speelstijl ontwikkelde die zich kenmerkt door grote aandacht voor klankkleur, geïnspireerd op landschappen, natuur en vogels. Hieruit ontstond in 2008 zijn soloproject LÂN (land), waarin hij die fascinaties vertaalde naar film en muziek. De composities zijn grotendeels opgenomen met het Prague Philharmonic Orchestra en de voorstelling speelde op het Frysk Festival, Oerol, Simmerdeis, het Dinkeldal Festival en op het New Island Festival in New York. Naast zijn soloprojecten werkt hij samen met beeldend kunstenaars, filmers, dichters, architecten en wetenschappers en zoekt op verschillende manieren naar de rol van kunst in het maatschappelijk debat. Samen met prof. dr. Theunis Piersma, hoogleraar dierecologie, ontwikkelde hij het programma Tonen van Vogeltrek. Hiermee traden ze op onder andere voor het Wereld Natuur Fonds in China en op universiteiten in Nederland en Zweden. Met dichter Tsjêbbe Hettinga en organist Reitze Smits ontwikkelde hij Wind Images,een voorstelling bestaande uit poëzie & improvisatie voor stem, slagwerk en kerkorgel, die als onderdeel van het Europese festival Wind Art in verschillende Europese kerken gespeeld zal worden. Sinds 2003 speelt hij samen met de Friese zangeres Nynke Laverman, voor wie hij ook componeerde. Daarnaast maakt Pruiksma deel uit van The Alvaret Ensemble, een internationaal improvisatiecollectief van kunstenaars uit verschillende disciplines die in variërende bezetting met gastspelers over heel de wereld optreden. Met onder andere de gebroeders Kleefstra, dichter Tsjêbbe Hettinga en muzikanten Greg Haines, Nils Frahm en Peter Broderick. Het project Seeljocht (2011) is hun eerste zeer succesvolle release. Sytze is vanaf de eerste voorstelling Een mond vol zand vast verbonden aan Via Berlin. Meer over Sytze is te lezen op www.sytzepruiksma.com

Sytze Pruiksma
Sytze Pruiksma

Sytze Pruiksma (1972) is componist, geluidskunstenaar en vogelaar. Ambachtelijk geschoold als klassiek slagwerker aan het conservatorium van Amsterdam. Na als slagwerker te hebben gespeeld bij onder andere het Koninklijk Concertgebouw Orkest en het Nederlands Philharmonisch Orkest, richtte hij zich op eigen projecten waarbij hij een eigenzinnige speelstijl ontwikkelde die zich kenmerkt door grote aandacht voor klankkleur, geïnspireerd op landschappen, natuur en vogels. Hieruit ontstond in 2008 zijn soloproject LÂN (land), waarin hij die fascinaties vertaalde naar film en muziek. De composities zijn grotendeels opgenomen met het Prague Philharmonic Orchestra en de voorstelling speelde op het Frysk Festival, Oerol, Simmerdeis, het Dinkeldal Festival en op het New Island Festival in New York. Naast zijn soloprojecten werkt hij samen met beeldend kunstenaars, filmers, dichters, architecten en wetenschappers en zoekt op verschillende manieren naar de rol van kunst in het maatschappelijk debat. Samen met prof. dr. Theunis Piersma, hoogleraar dierecologie, ontwikkelde hij het programma Tonen van Vogeltrek. Hiermee traden ze op onder andere voor het Wereld Natuur Fonds in China en op universiteiten in Nederland en Zweden. Met dichter Tsjêbbe Hettinga en organist Reitze Smits ontwikkelde hij Wind Images,een voorstelling bestaande uit poëzie & improvisatie voor stem, slagwerk en kerkorgel, die als onderdeel van het Europese festival Wind Art in verschillende Europese kerken gespeeld zal worden. Sinds 2003 speelt hij samen met de Friese zangeres Nynke Laverman, voor wie hij ook componeerde. Daarnaast maakt Pruiksma deel uit van The Alvaret Ensemble, een internationaal improvisatiecollectief van kunstenaars uit verschillende disciplines die in variërende bezetting met gastspelers over heel de wereld optreden. Met onder andere de gebroeders Kleefstra, dichter Tsjêbbe Hettinga en muzikanten Greg Haines, Nils Frahm en Peter Broderick. Het project Seeljocht (2011) is hun eerste zeer succesvolle release. Sytze is vanaf de eerste voorstelling Een mond vol zand vast verbonden aan Via Berlin. Meer over Sytze is te lezen op www.sytzepruiksma.com

Hedwig van der Zwaal

Hedwig van der Zwaal, in 1997 afgestudeerd Theaterwetenschap Universiteit van Amsterdam. Na een afstudeerdstage pers en publiciteit bij Het Theaterfestival is zij werkzaam geweest in diverse marketing- en communicatiefuncties. Ze werkte bij de Marketingcommunicatieafdeling van de Universiteit van Amsterdam, Internationaal Literatuur Festival Winternachten en Grachtenfestival.

In 2006 begonnen als freelancer pr, publiciteit, productie en research. Opdrachtgevers o.a.:

Peter Zegveld, Don’t hit mama, Impresariaat Senf Theaterpartners, Filmwerk Remy ’t Woudensemble, Toneelgroep Alaska, De Nieuw Amsterdam, Laura van Dolron, Eye Filmmuseum Collectiecentrum, Dadodans|Gaia GONNELLI, SHIFFT/Jasper van Luijk en ViaBerlin.

Hedwig van der Zwaal
Hedwig van der Zwaal

Hedwig van der Zwaal, in 1997 afgestudeerd Theaterwetenschap Universiteit van Amsterdam. Na een afstudeerdstage pers en publiciteit bij Het Theaterfestival is zij werkzaam geweest in diverse marketing- en communicatiefuncties. Ze werkte bij de Marketingcommunicatieafdeling van de Universiteit van Amsterdam, Internationaal Literatuur Festival Winternachten en Grachtenfestival.

In 2006 begonnen als freelancer pr, publiciteit, productie en research. Opdrachtgevers o.a.:

Peter Zegveld, Don’t hit mama, Impresariaat Senf Theaterpartners, Filmwerk Remy ’t Woudensemble, Toneelgroep Alaska, De Nieuw Amsterdam, Laura van Dolron, Eye Filmmuseum Collectiecentrum, Dadodans|Gaia GONNELLI, SHIFFT/Jasper van Luijk en ViaBerlin.

Members of the board

Bridget Kievits – Chairperson
Marelie van Rongen – Treasurer
Dorine Cremers – Secretary
Corine Overvest – Member

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief





* Deze velden zijn verplicht

Back To Top